Attālinātais līgums

Šie ADVENTICA distances līgumā definētie e-komercijas noteikumi un nosacījumi (turpmāk tekstā - “Noteikumi un nosacījumi”) attiecas uz Preču pirkumiem, kas veikti tīmekļa vietnē adventica.lv.

Pirms mūsu interneta veikala lietošanas iesakām rūpīgi izlasīt šos Noteikumus un nosacījumus. Mēs paturam tiesības mainīt šos Noteikumus un nosacījumus bez iepriekšēja brīdinājuma.

  • Terminu definīcijas

ADVENTICA ir uzņēmums SIA Jautra, kas reģistrēts un darbojas Āzenes ielā 5, LV-1048, Rīgā, Latvijā, uzņēmuma reģistrācijas numurs: 40203264116, reģistrēts Latvijas Republikas Komercreģistrā.

ADVENTICA parks ir SIA Jautra tirdzniecības telpas ar norādi “ADVENTICA” tirdzniecības centrā “Olimpia” Āzenes ielā 5, LV-1048, Rīgā.

Tīmekļa vietne ir tīmekļa vietne ar adresi www.adventica.lv 

Personas datu aizsardzības noteikumi ir personas datu aizsardzības noteikumi, kas pieejami Tīmekļa vietnē.

Uzņēmējs ir fiziska vai juridiska persona, kas, slēdzot un izpildot līgumu, darbojas savas saimnieciskās darbības, nodarbinātības vai profesijas ietvaros.

Maksājuma metode ir viena no maksājuma metodēm, ko Klients izvēlējies pasūtījuma izveides procesā; maksājuma metodes ir definētas Noteikumu un nosacījumu 2. pantā.

Prece ir kupons, dzimšanas dienas rezervācija vai dāvanu sertifikāts, kas sniegts digitālā formātā.

Klients ir jebkura persona, kas faktiski izmanto ADVENTICA pakalpojumus. Ja Klients ir nepilngadīga persona, ar Klientu tiek saprasts pieaugušais, kas pavada Klientu, vai viņa likumiskais pārstāvis, kā arī persona, kas pasūtījusi ADVENTICA pakalpojumus.

Attiecības starp ADVENTICA un Klientu regulē Latvijas Republikas tiesību akti.

  • Maksājumu metodes

ADVENTICA apstrādā visus maksājumus, bet to tehniskā realizācija tiek piedāvāta ADVENTICA Klientiem, izmantojot MakeCommerce platformu (https://makecommerce.lt/) ar šādām Maksājumu metodēm: vai nu ar bankas pieslēgumu visām lielākajām Latvijas bankām, vai ar visām lielākajām kredītkartēm. 

Turklāt Klientiem ir atļauts veikt maksājumus ar manuālu bankas pārskaitījumu no jebkuras Klienta izvēlētās bankas uz ADVENTICA bankas kontu, kas šādam maksājuma veidam norādīts tiešsaistes pirkuma procesā.

Visi maksājumi tiek apstrādāti eiro. Ja darījuma valūta atšķiras no maksājuma valūtas, darījuma summa tiks pārrēķināta saskaņā ar kartes izdevējbankas norēķinu dienas norēķinu kursu uz Klienta rēķina.

  • Transporta veidi

Tā kā ADVENTICA piedāvā nemateriāla rakstura Preces, Preces tiek piegādātas Klientam tikai elektroniski uz e-pasta adresi.

  • Preču pasūtīšana

Pasūtot Preces Tīmekļa vietnē, Klientam ir pienākums sniegt šādu informāciju: Preces, Preces daudzumu, vārdu un uzvārdu, tālruņa numuru, e-pasta adresi. 

Klientam, kurš ir Uzņēmējs, ir pienākums norādīt uzņēmuma nosaukumu, personas kodu, juridisko adresi vai darbības vietu un, ja viņš ir PVN maksātājs, arī PVN maksātāja numuru. Ja Uzņēmējs atrodas ārvalstīs, ADVENTICA patur tiesības iesniegt papildu pierādījumus par pasūtījumā norādītajiem datiem.

Klientam ir pienākums izvēlēties Maksājuma metodi.

Pirms pasūtījuma apstiprināšanas Klientam ir pienākums rūpīgi pārbaudīt sava pasūtījuma saturu, kopējo pasūtījuma cenu un izteikt savu piekrišanu Noteikumiem un nosacījumiem un Personas datu aizsardzības noteikumiem, atzīmējot izvēles rūtiņu.

Pēc pogas “Pasūtīt ar maksājuma saistībām” nospiešanas Klients tiks novirzīts uz maksājumu vārteju atkarībā no izvēlētās Maksājuma metodes. Tajā Klients ievadīs datus, kas nepieciešami maksājuma veikšanai:

kredītkartēm: maksājumu kartes nosaukums, maksājumu kartes numurs, tās derīguma termiņš un CCV verifikācijas kods,
banklink: bankas konta autentifikācijas informāciju,
un turpinās rīkoties saskaņā ar maksājuma norādījumiem.

Visas cenas tiek piedāvātas ar PVN. Tās ir norādītas arī tīmekļa vietnē, kā arī parādītas pasūtījuma procesa laikā.

ADVENTICA nav atbildīga par jebkādiem darbības traucējumiem tiešsaistes maksājumu veikšanas laikā. Veicot maksājumu, Klients ir atbildīgs par to, ka viņam ir pietiekamas pilnvaras izmantot maksājumu karti vai piekļuve bankas kontam, kā arī par sniegto datu pareizību. Klients ir atbildīgs arī par jebkādiem zaudējumiem, kas radušies nepareizas e-pasta adreses ievadīšanas pasūtījumā rezultātā.

Pēc pirkuma pabeigšanas Klientam tiks norādīti šādi pirkuma dati: pasūtījuma identifikācijas numurs un pasūtījuma laiks. Pēc tam Klients uz pasūtījumā norādīto e-pasta adresi saņems apstiprinājuma e-pastu ar pasūtījuma kopsavilkumu un informāciju par pasūtījuma apstrādi apstiprinājuma e-pasta pielikumā. Ja Klients izvēlas apmaksas veidu ar bankas pārskaitījumu, viņš saņems arī nepieciešamos maksājuma datus bankas pārskaitījuma veikšanai.

Pēc pasūtījuma apstrādes un pasūtījuma cenas ieskaitīšanas ADVENTICA kontā, parasti 48 stundu laikā no pasūtījuma saņemšanas dienas, Klients saņems Preces un elektronisku rēķinu uz norādīto e-pasta adresi.

ADVENTICA nosūta Klientiem kuponus, dzimšanas dienas rezervācijas un dāvanu kartes elektroniskā veidā, kas satur QR kodu, kuru Klients izmantos, lai identificētu sevi, ieejot ADVENTICA parkā. Klients var arī izdrukāt biļeti ar QR kodu.

Distances līgums tiek noslēgts pēc tam, kad Klientam tiek nosūtītas Preces igitālajā formātā. ADVENTICA pirkumiem tiešsaistē piegādā Preces tikai digitālā formātā (QR kods vai PDF dokuments).

Ja rodas jautājumi par Klienta pasūtījuma statusu, ADVENTICA klientu atbalsts [email protected] ir gatavs palīdzēt.

  • Atteikšanās no pirkuma līguma

Pircējam nav tiesību atkāpties no pirkuma līguma dzimšanas dienas rezervācijas gadījumā, ņemot vērā, ka Preces pārdošana ir ar brīvā laika pavadīšanu saistītu pakalpojumu sniegšana, kas tiek sniegti norunātajā laikā vai termiņā saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumu. Tas attiecas uz preču pārdošanu vai pakalpojumu sniegšanu, pamatojoties uz distances līgumu vai līgumu, kas noslēgts ārpus pārdevēja telpām.

Uz kuponiem un dāvanu kuponiem, kuriem nav noteikts konkrēts datums, attiecas 14 dienu atteikuma termiņš. Tas attiecas tikai uz kuponiem un dāvanu kuponiem, kas nav izmantoti un ir apmaksāti. Klientiem, kuri vēlas atteikties no pirkuma līguma un saņemt kompensāciju par Preci, jāsazinās ar ADVENTICA pa e-pastu [email protected] 14 dienu laikā pēc pirkuma veikšanas. 

Pēc saviem ieskatiem ADVENTICA var nodrošināt citas Preces kā aizvietojumu. Klientam nav juridisku tiesību uz šādu kompensāciju.

  • Preces defekti, norādījumi par Preces defektiem, sūdzības par Preci.

ADVENTICA ir saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem, kas nosaka rīcību attiecībā uz Preču defektiem.

Ja tas ir defekts, kuru var novērst, Pasūtītājam ir tiesības to novērst bez maksas, savlaicīgi un pienācīgi. ADVENTICA pienākums ir novērst defektu bez nepamatotas kavēšanās. Defekta novēršanas vietā Klients var pieprasīt Preces nomaiņu vai, ja defekts attiecas tikai uz Preces daļu, šīs daļas nomaiņu, ja tas nerada ADVENTICA nesamērīgas izmaksas, ņemot vērā Preces cenu vai defekta smagumu. Tā vietā, lai novērstu defektu, ADVENTICA vienmēr var aizstāt bojāto Preci ar tādu, kurai nav defektu, ja tas Klientam nerada nopietnas grūtības.

Ja tas ir defekts, kuru nav iespējams novērst un kurš neļauj Preci pienācīgi lietot kā Preci bez defektiem, Klientam ir tiesības apmainīt Preci vai atteikties no pirkuma līguma. Tādas pašas tiesības Klientam ir arī tad, ja defektus var novērst, bet Klients nevar pienācīgi lietot Preci sakarā ar defekta atkārtotu parādīšanos pēc remonta vai sakarā ar lielāku defektu skaitu. Ja ir citi neatgriezeniski trūkumi, Klientam ir tiesības uz saprātīgu atlaidi no Preces cenas.

ADVENTICA apņemas izskatīt jebkuru sūdzību ne vēlāk kā 30 dienu laikā no sūdzības iesniegšanas dienas. Pretenzijas izskatīšanas termiņš sākas nākamajā dienā pēc pretenzijas iesniegšanas dienas. ADVENTICA apņemas pienācīgi un savlaicīgi informēt Klientu par pretenzijas izskatīšanas veidu un kārtību, kā arī par pašreizējo pretenzijas izskatīšanas statusu. ADVENTICA darīs visu iespējamo, lai atbilde tiktu sniegta pēc iespējas nekavējoties.

Jebkuru Produktu defektu vai sūdzību gadījumā, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu, rakstot uz [email protected].

  • Alternatīva strīdu izšķiršana

ADVENTICA apņemas atrisināt iespējamos strīdus ar Klientiem, pirmkārt, savstarpēji vienojoties, lai Klients būtu apmierināts. Jebkuru strīdu vai Klienta tiesību pārkāpumu gadījumā, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu pa e-pastu [email protected].

Ja ADVENTICA (i) nespēj pienācīgi un savlaicīgi atrisināt strīdus gadījumu vai (ii) noraida Klienta pretenziju, vai (iii) noraida vai nenovērš konstatēto Klienta tiesību pārkāpumu, Klientam ir tiesības strīdu risināt ārpustiesas ceļā, vēršoties pie alternatīvās strīdu risināšanas iestādes, piemēram: Latvijas Patērētāju tiesību aizsardzības iestādes, vairāk informācijas: https://www.ptac.gov.lv. Tiešā kontaktinformācija: +65452554, [email protected].

  • Nobeiguma noteikumi

Šie Noteikumi un nosacījumi ir pieejami Tīmekļa vietnē.

Visus jautājumus, kas nav reglamentēti šajos Noteikumos, regulē Latvijas Republikas tiesību akti.

  • ADVENTICA kontaktinformācija

Uzņēmuma nosaukums: SIA Jautra.
Uzņēmuma numurs: 40203264116
Adrese: Adrese: Āzenes iela 5, Rīga, LV-1048
Kontakttālrunis: [email protected]
Kontakttālrunis: +371 29666751

Pierakstīties jaunumu saņemšanai

Pierakstīties
VissIrSpēle Visa / Mastercard